Novell 1: You make my heart race

Wats up guys? Jag heter Felicia, jag är 15 år gammal och jag bor i hålan Borås i Sverige. Jag är ett One Direction fan, rättare kallat Directioner. Jag är en stolt en. Jag har mycket kärlek för mina killar, vilket jag vet många har. Jag älskar att skriva och mina föräldarar tycker jag är bra på att skriva noveller och texter överhuvudtaget. Jag gillar att göra det eftersom jag kommer in i min lilla drömvärld och därifrån skriver jag av mig. Jag hoppas ni gillar det och kom gärna med ideér till nästa avsnitt och så vidare. Tack för att ni kollat in och  hoppas ni stannar. Länka gärna min blogg lite överallt. Jag är helt klart med på länkbyten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0