Saaaaknar er

Hej på er! Ni ska bara veta hur mycket jag saknat att läsa era fina kommentarer. Jag har som sagt varit i Gamleby i en vecka med skolan utan tillgång till internet. Igår kväll var vi i Göteborg på Tyler Ward konsert och slutade med besök på akuten. Jag fastnade med min fot under en bil och har nu gips på foten och hela smalbenet i en vecka och kryckor. Jag har som tur inte brutit något eller någonting värre. Jag ska försöka vila upp mig i veckan och speciellt imorgon. Jag har börjat skriva på nästa inlägg, det kommer så fort jag får tid. Tack för erat tålamod. Ni är fina allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0