Kapitel 7 ''You Make My Heart Race''

Vi kom upp asgarvandes och Harry bara skakade huvudet åt oss. Jag kom på världens idé och log för mig själv. Jag gick fram mot Harry och han märkte ingenting ju mer jag kom närmare. Han stod bara och garvade med Zayn som sneglade på mig bakom. Harry skulle inte varit så frånvarande...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bild 1: Harry och Felicia i vattnen  Bild 2: Fanny ler

Jag smög mer diskret bakom honom och slängde av mig handduken. Jag kramade snabbt om honom och skakade vattnet av mig på honom. Han skrek snabbt till och alla började garva. Han vände sig om och ögonen och munnen var stora.. åter igen som fotbollar.

- WHAT ARE YOU DOING?! Jag kunde inte hålla mig, inte kunde Zayn heller som hade sett mig hela tiden bakom Harrys rygg.

- I just wanted you to get a little wet, you look a bit hot. Jag flörtblinkade till honom som ett försök till en ursäkt. Han log mot mig, ett annourlunda leende..

- You're not coming away from this! Han tog tag i min midja och jag kände hur fötterna snabbt försvann från marken. Han hade bärit upp mig och var påväg ner till vattnet. Jag visste att han skulle slänga i mig, men jag hade redan varit i. Så nu är det minsann hans tur. När han slängde i mig gräppade jag hans hand och drog med han i. När han kom upp på vatten ytan hade han samma min som när jag blötte ner honom.

- Hey, that's not fair! Jag skrattade bara åt honom ännu mera nu. Bara ett dåligt försök att hämnas på mig som redan varit i. Hade han glömt av det?

- You're just a bad reveng:er. I've already been in the water, forget that? Just though it would be your turn. Jag skrattade åt han som stod där, total ägd genom att försöka hämnas på mig men misslyckades. Jag kunde ju inte hålla mig liksom?!

- You're very,very evil. Han gick närmre och närme mig och kollade rakt in i mina ögon och log sådär snett och var sådär extremt het. Harry Styles står framför mig i bar överkropp men blött hår och bara är totalt översexigt.

- I know, and you aren't. Bad at it anyway. Jag skrattade lite retligt och kollade han rakt in i ögonen. Han log mot mig och tog sin hand nere på min rygg och drog min närmre honom. Han kysste mig ömt på munnen och jag omfamnade hans hals med mina armar. Han lyfte upp mig så jag hade mina ben runt hans midja men fortfarande kysste han. Han gick längre och längre ut i vattnet. Jag småskrattade lite. Vad skulle han försöka göra nu? Jag är ju redan i vattnet, vad ska han försöka göra nu? Han är så osmart, men jag älskar han ändå. Oj.. Älskar..?

Nialls synvinkel

We all sat and watch out in the ocean when Harry had failed to get revenge on Felicia. He's such a failer. On FIFA to by the way. We lauged at him every time he losed. Now we just laughed at him and Felicia out in the water. But they seemed so in love. I'm really happy for Harry because I know he have found His girl. He can't stop talking about her, all day and all night.

I watch Fanny all the time while we were on the beach. She was so beutiful when she laughed like that. Loud, but still not to loud. It's sounding so beutiful. I'm able to hear it pretty often because she laugh all the time. Like at everything. She's just like me. We had so much incoment. Atleast a couple things. I found out that she plays giutarr and I saw a video of her when she is playing and Felicia is singing. They are really good, and Fanny plays really good. And then that we laugh at everything that excits.

Liam, Zayn and Louis was going to our car and get the food and I was really hungry and though that was a good idea.

- Are you coming or are you staying? I asked Fanny who was laying on the beach just looking pretty with her brown hair to her shoulders.

- It depends if you need help? She smiled so beutiful to me and I smiled back.

- Actully I've non idea. Come on, we can check. Otherwise you can always talk to me. I flirtsmiled to her and she got up and walked with me to the van. On the way back we didn't need to help caring so we were just talking. She was talling a lot of fun things about her and Felicia and we so much laughed so we cried. Apprently they two had a lot of fun together, they were like twins sometimes. Fanny told me once when she really liked a guy and they were at a party. She though that was her time to shine for him and get to know her a little bit more. The guy and Fanny had been standing and talked for a while. Felicia was also at the party, and for Fanny that wase'n't good at all.

When we came back to the beach I got in chock. What have happend to Felicia?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu börjar saker hända här ju! Jag erkänner att eftersom jag älskar att skriva så har jag skrivit några kapitel i förväg innan jag började med bloggen. Jag är så spänd för de närmsta kapitel. Det kommer hända en massa saker. Hoppas ni tyckte om kapitlet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0