Kapitel 5 ''You Make My Heart Race''

Previous:
Harry öppnade kylen och tog ut Colan. Han vände sig mot mig och gick sakta fram mot mig och kollade mig i ögonen.
- Do you have fun? Jag log mot honom och smekte han sakta på kinden.
- Ofcourse I have. I'm here with my 6 favourite people. I have the best time ever. Han log mot mig och tog min hand och kollade mig i ögonen.
- So do I. Jag log stort mot honom och han kysste mig ömt på kinden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han tog min hand och drog med mig ut till vardagsrummet. Där satt Fanny i Nialls knä och han kittlade sönder henne. Hon garvade så hon grät och alla killarna satt och garvade åt henne.
- DO YOU TAKE THAT BACK NOW? Niall kollade på henne och garvade.
- OKEY,I.. TAKE.. THAT BACK!! IF YOU STOP TICKELING ME! Hon försökte prata emellan skratten när han kittlade henne.
- Then good, don't do that again. Han log och blink flörtade mot henne. Han satte ner henne jämte henne i soffan.  Jag garvade och gick och satte mig brevid Fanny och slog henne på armen.
- De går bra nu kompis! NIALL RULLAR IN SOM HAN SKA! Hon spärrade upp ögonen och munnen blev lika stor som en tennisboll och hon började garva.
- LÄGG AV!! Han kittlade mig bara. No big deal. Hon kollade snett på mig och log.
- Jo, ellerhur. Vi säger så. Snart är det sänglek och bebis vagn!  Jag flört blinkade åt henne och garvade. Jag slutade när vi märkte att alla satt och kollade förvånades på oss. Just det, vi hade pratat svenska. Haha, fast hade dem hört. Hade det ju varit pinsamt. För Fanny.. och Niall.
- Ehm. Swedish. Jag harklade mig och jag och Fanny började garva. Alla killarna bara skakade deras huvud och vi satte i den andra filmen och action rörelserna och skriken bland killarna var igång. Under kvällen fick man höra ganska mycket ''BAZINGA!! THAT MAN IS AWSOME!!'' Liam var väldigt taggad tydligen för det här ändå. Ganska kul att se faktiskt, han som jag brukar uppfatta ganska lugn. Han skrattar till det mesta men inte är såhär taggad. Hahaha, Go Daddy Directioner!
Jag kände plötsligt Harry tog tag i min hand emellan oss. Han kollade mig rakt i ögonen och log lite blygt när han kollade ner i sitt knä. Jag kollade på honom och log. Hans perfekta gröna ögon glittrade i mörkret. Dem är helt mörkgröna utan någon annan nyans. Jag har aldrig riktigt lagt märke till folks ögon förut. Men dem här ögonen är något speciellt. Jag kan sitta i evigheter och bara kolla i dem så blir jag helt svag i mina knän. Även när jag sitter ner.
Jag böjde mig fram och pussade han ömt på kinden. Han kollade upp och log stort. Ingen av killarna hade sett. Dem var för inne i action filmen. När den var slut tog Harry med mig till sitt rum för att visa det. Jag gick med han in och han stängde dörren efter sig. Jag vände mig om och kollade på honom och log.
- Why did you close the door? Jag log mot honom frågandes.
- I just want to get some alone time with you.. Is that wrong? Han log lite flörtigt och gick sakta fram emot mig
- No, defently not. Jag log och han tog sina händer och lade dem sakta på min midja.  Vi kollade varandra i ögonen och nu stod jag här igen. Helt förtrollad av Harry's ögon och kunde inte slita min blick bort från dem. Dem var som ett stort rosa glittrande slott som man precis hade fått. Man kan inte sluta titta på det eftersom det är så otroligt vackert. Han smekte mig på min kind och log sådär charmigt emot mig som han hela tiden gör. Jag har alltid drömt om att han ska le så mot mig i verkligheten och inte bara genom en bild på datorn. Det är ännu mer jobbigt att kämpa för att inte vara i så svag i knäna i verkligheten än på en helt still bild. Tillåmed då tyckte jag det var jobbigt.
- Do you know that you are really beutiful, Felicia? Jag skrattade ner mot golvet lite.
- No, i don't.
- But you're. Really beutiful. Jag kollade rakt in i hans ögon, jag blev helt svag om mina knän och jag kunde drunka i dem här ögonen. Han böjde sig sakta fram och kysste mig ömt på munnen. Jag bara kände hur jag genast blev ännu svagare om mina knän. Herregud. Harry kysser mig och det här kan bara inte bli bättre. Jag tog sakta upp mina händer och omfamnade hans hals och han drog mig tajtare runt midjan. Jag fick kämpa för att inte falla ihop som en klump på golvet. Vi blev avbrutna av dörren som öppnades.
- OH MY GOD! I'm so sorry! I'll go down again! Liam blev helt röd i ansiktet och vände snabbt sig om och började gå iväg.
- Liam! It's okey. We were just on our way down again. Jag skrattade lite åt honom. Vad gulligt ändå av honom, men han behövde inte bli generad. Det var inte hans fel. Vilken gullunge. Harry kollade bara på mig och jag gjorde en shest att vi skulle gå ner igen.
- Ye, i saw that.. Liam gick ner för trappan och garvade lite åt mig och Harry som hade stått och kysst när han öppnade dörren. När vi kom ner så satt alla och åt vid köksbordet.
- Wow, food again Niall? Jag kollade på han när han satt och grävde sig i maten. Jag garvade lite smått åt han, den killen åt ju för mindre än en timme sen. Den magen blir ju bara större och större. Jag satte mig på en ledig stol jämte Fanny som också satt och åt. Hon kollade på nyfiket och retsamt.
- Sååååå.. vad hände där uppe då?
- Lite kyssar, lite midje tagande och.. Liam som störde oss med att öppna dörren. Jag försökte säga det så romantiskt och 'sexigt' som möjligt, men jag suger på sånt. Vi började asgarva och faktum att killarna inte visste ett ord av vad vi precis sa är ju bara så kul. Återigen kollade alla killarna på oss med ögon som golfbollar. Niall fortsatte att äta samtidigt han sneglade på oss.
- Swedish I guess? Jag och Fanny nickade och kunde nästan inte hålla oss för garv. När vi kollade på Liam, Harry, Zayn och Louis som fortfarande satt med ögon som golfbollar och bara satt och stirrade kunde vi inte hålla oss. Jag garvade så mycket att jag ramlade baklänges med stolen och där nere låg jag. Jag hörde Niall började garva så han grät och dem andra killarna var inte lika stela och förvånande längre. Dem satt och garvade åt mig också. Harry kom fram till mig och han garvade han med.
- Are you okey? Han försökte prata samtidigt han skrattade och han sträckte fram hans hand. Jag tog den och ställde mig upp.
- YOU SHOULD HAVE SEEN YOUR FACES! YOUR EYES WERE LIKE GOLFBALLS AND YOUR FACES WAS ALL JUST, STILL! Jag kunde inte sträva emot utan jag började garva ännu en gång.
Previous:
Harry öppnade kylen och tog ut Colan. Han vände sig mot mig och gick sakta fram mot mig och kollade mig i ögonen.
- Do you have fun? Jag log mot honom och smekte han sakta på kinden.
- Ofcourse I have. I'm here with my 6 favourite people. I have the best time ever. Han log mot mig och tog min hand och kollade mig i ögonen.
- So do I. Jag log stort mot honom och han kysste mig ömt på kinden.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han tog min hand och drog med mig ut till vardagsrummet. Där satt Fanny i Nialls knä och han kittlade sönder henne. Hon garvade så hon grät och alla killarna satt och garvade åt henne.
- DO YOU TAKE THAT BACK NOW? Niall kollade på henne och garvade.
- OKEY,I.. TAKE.. THAT BACK!! IF YOU STOP TICKELING ME! Hon försökte prata emellan skratten när han kittlade henne.
- Then good, don't do that again. Han log och blink flörtade mot henne. Han satte ner henne jämte henne i soffan.  Jag garvade och gick och satte mig brevid Fanny och slog henne på armen.
- De går bra nu kompis! NIALL RULLAR IN SOM HAN SKA! Hon spärrade upp ögonen och munnen blev lika stor som en tennisboll och hon började garva.
- LÄGG AV!! Han kittlade mig bara. No big deal. Hon kollade snett på mig och log.
- Jo, ellerhur. Vi säger så. Snart är det sänglek och bebis vagn!  Jag flört blinkade åt henne och garvade. Jag slutade när vi märkte att alla satt och kollade förvånades på oss. Just det, vi hade pratat svenska. Haha, fast hade dem hört. Hade det ju varit pinsamt. För Fanny.. och Niall.
- Ehm. Swedish. Jag harklade mig och jag och Fanny började garva.
Alla killarna bara skakade deras huvud och vi satte i den andra filmen och action rörelserna och skriken bland killarna var igång. Under kvällen fick man höra ganska mycket ''BAZINGA!! THAT MAN IS AWSOME!!'' Liam var väldigt taggad tydligen för det här ändå. Ganska kul att se faktiskt, han som jag brukar uppfatta ganska lugn. Han skrattar till det mesta men inte är såhär taggad. Hahaha, Go Daddy Directioner!
Jag kände plötsligt Harry tog tag i min hand emellan oss. Han kollade mig rakt i ögonen och log lite blygt när han kollade ner i sitt knä. Jag kollade på honom och log. Hans perfekta gröna ögon glittrade i mörkret. Dem är helt mörkgröna utan någon annan nyans. Jag har aldrig riktigt lagt märke till folks ögon förut. Men dem här ögonen är något speciellt. Jag kan sitta i evigheter och bara kolla i dem så blir jag helt svag i mina knän. Även när jag sitter ner.
Jag böjde mig fram och pussade han ömt på kinden. Han kollade upp och log stort. Ingen av killarna hade sett. Dem var för inne i action filmen.
När den var slut tog Harry med mig till sitt rum för att visa det. Jag gick med han in och han stängde dörren efter sig. Jag vände mig om och kollade på honom och log.
- Why did you close the door? Jag log mot honom frågandes.
- I just want to get some alone time with you.. Is that wrong? Han log lite flörtigt och gick sakta fram emot mig
- No, defently not. Jag log och han tog sina händer och lade dem sakta på min midja.  Vi kollade varandra i ögonen och nu stod jag här igen. Helt förtrollad av Harry's ögon och kunde inte slita min blick bort från dem. Dem var som ett stort rosa glittrande slott som man precis hade fått. Man kan inte sluta titta på det eftersom det är så otroligt vackert. Han smekte mig på min kind och log sådär charmigt emot mig som han hela tiden gör. Jag har alltid drömt om att han ska le så mot mig i verkligheten och inte bara genom en bild på datorn. Det är ännu mer jobbigt att kämpa för att inte vara i så svag i knäna i verkligheten än på en helt still bild. Tillåmed då tyckte jag det var jobbigt.
- Do you know that you are really beutiful, Felicia? Jag skrattade ner mot golvet lite.
- No, i don't.
- But you're. Really beutiful. Jag kollade rakt in i hans ögon, jag blev helt svag om mina knän och jag kunde drunka i dem här ögonen. Han böjde sig sakta fram och kysste mig ömt på munnen. Jag bara kände hur jag genast blev ännu svagare om mina knän. Herregud. Harry kysser mig och det här kan bara inte bli bättre. Jag tog sakta upp mina händer och omfamnade hans hals och han drog mig tajtare runt midjan. Jag fick kämpa för att inte falla ihop som en klump på golvet. Vi blev avbrutna av dörren som öppnades.
- OH MY GOD! I'm so sorry! I'll go down again! Liam blev helt röd i ansiktet och vände snabbt sig om och började gå iväg.
- Liam! It's okey. We were just on our way down again. Jag skrattade lite åt honom. Vad gulligt ändå av honom, men han behövde inte bli generad. Det var inte hans fel. Vilken gullunge. Harry kollade bara på mig och jag gjorde en shest att vi skulle gå ner igen.
- Ye, i saw that.. Liam gick ner för trappan och garvade lite åt mig och Harry som hade stått och kysst när han öppnade dörren.
När vi kom ner så satt alla och åt vid köksbordet.
- Wow, food again Niall? Jag kollade på han när han satt och grävde sig i maten. Jag garvade lite smått åt han, den killen åt ju för mindre än en timme sen. Den magen blir ju bara större och större. Jag satte mig på en ledig stol jämte Fanny som också satt och åt. Hon kollade på nyfiket och retsamt.
- Sååååå.. vad hände där uppe då?
- Lite kyssar, lite midje tagande och.. Liam som störde oss med att öppna dörren. Jag försökte säga det så romantiskt och 'sexigt' som möjligt, men jag suger på sånt. Vi började asgarva och faktum att killarna inte visste ett ord av vad vi precis sa är ju bara så kul. Återigen kollade alla killarna på oss med ögon som golfbollar. Niall fortsatte att äta samtidigt han sneglade på oss.
- Swedish I guess? Jag och Fanny nickade och kunde nästan inte hålla oss för garv. När vi kollade på Liam, Harry, Zayn och Louis som fortfarande satt med ögon som golfbollar och bara satt och stirrade kunde vi inte hålla oss. Jag garvade så mycket att jag ramlade baklänges med stolen och där nere låg jag. Jag hörde Niall började garva så han grät och dem andra killarna var inte lika stela och förvånande längre. Dem satt och garvade åt mig också. Harry kom fram till mig och han garvade han med.
- Are you okey? Han försökte prata samtidigt han skrattade och han sträckte fram hans hand. Jag tog den och ställde mig upp.
- YOU SHOULD HAVE SEEN YOUR FACES! YOUR EYES WERE LIKE GOLFBALLS AND YOUR FACES WAS ALL JUST, STILL! Jag kunde inte sträva emot utan jag började garva ännu en gång.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag försökte att få det lite mer spännande, så jag lade till mer detaljer. Jag har märkt att det är för lite detaljer så jag försökte lägga till mera. Jag hoppas det blir bra. Vad tycker ni? Något jag behöver bättra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0