Kapitel 3: You Make My Heart Race

Previous:
- Look back at your album later. Viskade Harry när han kramade mig, jag kollade i hans ögon och nickade. Sedan gick vi ut och jag bara log hela vägen ut ur byggnaden.
- OMG, JAG SÅG HUR HARRY HÖLL PÅ MED DIG, DET GÅR BRA NU!! Fanny slog till mig lite på armen. Jag generade och log lite grann.
- Well, han sa att han hade skrivit något på baksidan av mitt album när han kramade mig. Jag tog upp albumet och kollade på baksidan. Oh herregud. Det stod det jag aldrig hade trott.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harrys synvinkel
This girl was something speciell. She wasen't like some other fan. She was.. really beutiful and she was so calm. She was happy. Though, in the beggining she was nervous and I saw that. So I was just have to hug her and talk to her, make her feel speciell. Because she was, I felt that right away when she step inside the room. I was taken by her smile. It was so beutiful. She was really calm and laughed all the time. I could see in her happiness in her face and it was so beutiful. I knew I could'nt be with her the whole time, because there is a lot of other fans who want to meet us. I know that the other guys got well together with her friend also. So i write my number on her album and just wish that she would call me. I want to meet her one more time. Not just one, a lot of more times. What if she didn't call me? What if i would never see her again? When she text me I got so damn happy inside. This is was my shot, i have to show my best side. This is a speciall girl and this is a speciall shot for me.
Felicias synvinkel
''Call me, babe! 0874361636, Harry ;-)'' Jag stannade upp och bara stod mitt på gatan. Fanny drog in mig till ett hus.
- DU KAN INTE STANNA MITT I VÄGEN SÅDÄR BARA! Hon kollade på mig frågandes och skakade lite på huvudet.
- Så vad hade han skrivit? Hon lät lite små arg för att jag hade stannat mitt i vägen men ändå spänd för vad Harry hade skrivit.
Jag gav skakande fram albumet till henne och bara stirrade framåt. Hennes ögon spärrades upp lika stora som fotbollar. Hon kollade på mig och brast ut i världens leendé.
- INSER DU VAD DET HÄR ÄR ELLER?!?!?! Hon började hoppa upp och ner och mina ögon bara följde henne. Jag log större och större med tanken på vad som stod där bak.
- Haha, jag vet inte riktigt. Jag har Harry Styles nummer?! Jag skrek av glädje. Folk kollade på oss från alla håll och vi brast ut i skratt. Vi fortsatte gå på Stockholms gator. Vi kom ut på plattan och jag fick världens kick att bara springa runt i cirklar och garva. Jag har världens bästa dag och har min dröm killes nummer. KAN DET BLI BÄTTRE?
När vi kom hem tog vi av oss skorna och sprang in i vårat rum. Vi sov hos Fannys mormor så vi hade ett rum tillsammans. Där inne stod det två sängar ihop satte för jag hade sagt att jag ville sova nära Fanny så jag inte några clowner kommer och tar mig. Ja, jag HATAR clowner. Plus att så ville jag egentligen ha hoppat på henne imorses men hon hann före. Iallafall. När vi kom in i rummet slängde vi oss i sängarna och vi kollade på varandra.
- Ska jag ringa honom? Jag kollade frågandes på henne. Tänk om han hade skrivit fel nummer? Tänk om det inte var hans nummer? Jag ville inte vara för på heller, det är liksom Harry Styles. Hon kollade på mig och suckade.
- KLART DU SKA!! Hon log stort. Jag log tillbaka och jag knapprade in hans numme. Jag bestämde att smsa han istället så jag inte stör han bland de andra fansen. Dem ska ju få deras tid med dem också. Jag vet ju hur det känns. Magiskt.
'' Hey Harry, saw your message. But i don't wanna disturd your time with the other fans. So, call me when you guys are ready :-) x Felicia'' Jag klickade på skicka och nu var det skickat. Tänk om han inte vill ringa mig då? Han kommer kanske aldrig ringa? Det kanske var fel med hjärtat också? Tänk om jag skämt ut mig totalt? Nej, men om han inte ville prata med mig, varför skrev han sitt nummer då? Felicia, sluta tänk och var glad att du fick hans nummer. Han flörtade ju med dig för guds skull. BIG TIME!
Tio minuter senare pep min mobil till. Jag kollade på displayen och det var ett engelskt nummer. Kan det vara Harry?
Previous:
- Look back at your album later. Viskade Harry när han kramade mig, jag kollade i hans ögon och nickade. Sedan gick vi ut och jag bara log hela vägen ut ur byggnaden.
- OMG, JAG SÅG HUR HARRY HÖLL PÅ MED DIG, DET GÅR BRA NU!! Fanny slog till mig lite på armen. Jag generade och log lite grann.
- Well, han sa att han hade skrivit något på baksidan av mitt album när han kramade mig. Jag tog upp albumet och kollade på baksidan. Oh herregud. Det stod det jag aldrig hade trott.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harrys synvinkel
This girl was something speciell. She wasen't like some other fan. She was.. really beutiful and she was so calm. She was happy. Though, in the beggining she was nervous and I saw that. So I was just have to hug her and talk to her, make her feel speciell. Because she was, I felt that right away when she step inside the room. I was taken by her smile. It was so beutiful. She was really calm and laughed all the time. I could see in her happiness in her face and it was so beutiful. I knew I could'nt be with her the whole time, because there is a lot of other fans who want to meet us. I know that the other guys got well together with her friend also. So i write my number on her album and just wish that she would call me. I want to meet her one more time. Not just one, a lot of more times. What if she didn't call me? What if i would never see her again? When she text me I got so damn happy inside. This is was my shot, i have to show my best side. This is a speciall girl and this is a speciall shot for me.
Felicias synvinkel
''Call me, babe! 0874361636, Harry ;-)'' Jag stannade upp och bara stod mitt på gatan. Fanny drog in mig till ett hus.
- DU KAN INTE STANNA MITT I VÄGEN SÅDÄR BARA! Hon kollade på mig frågandes och skakade lite på huvudet.
- Så vad hade han skrivit? Hon lät lite små arg för att jag hade stannat mitt i vägen men ändå spänd för vad Harry hade skrivit.
Jag gav skakande fram albumet till henne och bara stirrade framåt. Hennes ögon spärrades upp lika stora som fotbollar. Hon kollade på mig och brast ut i världens leendé.
- INSER DU VAD DET HÄR ÄR ELLER?!?!?! Hon började hoppa upp och ner och mina ögon bara följde henne. Jag log större och större med tanken på vad som stod där bak.
- Haha, jag vet inte riktigt. Jag har Harry Styles nummer?! Jag skrek av glädje. Folk kollade på oss från alla håll och vi brast ut i skratt. Vi fortsatte gå på Stockholms gator. Vi kom ut på plattan och jag fick världens kick att bara springa runt i cirklar och garva. Jag har världens bästa dag och har min dröm killes nummer. KAN DET BLI BÄTTRE?
När vi kom hem tog vi av oss skorna och sprang in i vårat rum. Vi sov hos Fannys mormor så vi hade ett rum tillsammans. Där inne stod det två sängar ihop satte för jag hade sagt att jag ville sova nära Fanny så jag inte några clowner kommer och tar mig. Ja, jag HATAR clowner. Plus att så ville jag egentligen ha hoppat på henne imorses men hon hann före. Iallafall. När vi kom in i rummet slängde vi oss i sängarna och vi kollade på varandra.
- Ska jag ringa honom? Jag kollade frågandes på henne. Tänk om han hade skrivit fel nummer? Tänk om det inte var hans nummer? Jag ville inte vara för på heller, det är liksom Harry Styles. Hon kollade på mig och suckade.
- KLART DU SKA!! Hon log stort. Jag log tillbaka och jag knapprade in hans numme. Jag bestämde att smsa han istället så jag inte stör han bland de andra fansen. Dem ska ju få deras tid med dem också. Jag vet ju hur det känns. Magiskt.
'' Hey Harry, saw your message. But i don't wanna disturd your time with the other fans. So, call me when you guys are ready :-) x Felicia'' Jag klickade på skicka och nu var det skickat. Tänk om han inte vill ringa mig då? Han kommer kanske aldrig ringa? Det kanske var fel med hjärtat också? Tänk om jag skämt ut mig totalt? Nej, men om han inte ville prata med mig, varför skrev han sitt nummer då? Felicia, sluta tänk och var glad att du fick hans nummer. Han flörtade ju med dig för guds skull. BIG TIME!
Tio minuter senare pep min mobil till. Jag kollade på displayen och det var ett engelskt nummer. Kan det vara Harry?

Kommentarer
Heart Nathalie

Jättebra! :D



Kommer nästa del idag eller någon annan dag? :)

2012-07-04 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0