Kapitel 25 You Make My Heart Race

Previous: 
- Zayn.. Are laying to me? Han pausade spelet och lade ner kontrollen. Han lutade sig bak i soffan. Han mötte inte min blick ännu, han bara kollade ner i hans knä. Han var tyst en stund. Sedan öppnade han munnen.
- Fanny.. Han blev tyst igen. Döljde dem något för mig? Ljög Zayn för mig? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Han vände sitt ansikte mot mig. Han såg så bekymrad ut. Hans ögon hade en blick som inte riktigt gick att beskriva. Nästan en blandning mellan förvirrad och ledsen. Varför skulle han se ledsen ut? Vad döljde han för mig? För jag vet att det är någonting han döljer. Det ser jag. En stund sa han ingenting. Jag satt och väntade på vad han skulle säga. Jag är tvungen att veta vad som händer. Jag vill veta.
- Zayn. I know you are laying to me. Just tell me what is going on. 
Han kollade på mig och tog en djupt andetag innan han öppnade munnen.
- A month ago, before we met you, Niall was at Milshake City and was away more than he was supposed to. When he called us two hours later on his way home, he met that girl. He told us that we was about to fall for her. That she was a really nice girl who was easy to talk to. A time after that they texted and called eachother all the time, like everyday.He told us that he was really happy when they was with eachother. The reason that nobody knows about them, about her. Is that they kept it a secret. They kept it a secret that they even met. She did not like the spotlight and didn't want to be all over the internet and magazines. He accepted that but they started to se eachother more less. Then he met you. After you met he was never the same. He was more happy then he never had  been. When you was not with us, he talked about you. All the time. He knew that he had falled for you. We saw that, Fanny. That he was in love with you. 
- Was? avbröt jag han tyst.
- Is. He is in love with you. I can see that. The other boys can see it. When we had start talking to you, he never talked to her. He had no idea how to tell her that he was in love with you. But he knew he was. No doubt about that. Han kollade in i mina ögon. Mina ögon tårades upp snabbt. Han hade alltså fallit för den här tjejen. Hon som var så vacker. Så vackert leende. En tjej som alla killar önskar att få ha. Hur kunde han skita i henne för att vara med mig? Tänk om han inte är över henne? Tänk om han fortfarande har känslor för henne? 
Mina tårar började rinna nerför kinderna. Dem sprutade. Vad ska jag göra nu? Vad fan ska jag göra nu. Zayn tog sina armar runt mig och höll om mig hårt. Han strök sin hand på min rygg upp och ner. 
- He won't let her go now, not for me. She is so much prettier than me, Zayn. She is so beutiful. I bet he still have feelings for her. Tårarna rann många ner för mina kinder samtidigt jag försökte prata. Jag kramade om han hårt och jag kände mig så trygg här. Trygg när någon tröstade mig.
- Stop it. He is in love with you. He would be stupied if he would let You go. And you are beutiful, Fanny. You are so beutiful. Don't ever say the oppisite. Jag blev helt varm inombords när han sa så. Inte kärlek vist, nej! Utan att han verkligen är så stöttande. Han bryr sig verkligen. Jag blir helt varm av hans fina ord.
- You should talk to him. I can go and get him. Han började resa på sig. Jag stoppade honom.
- No, I can do it. Jag reste mig upp och kollade på honom. Han gjorde en blick som frågade ifall jag var säker på det. Jag bara nickade och torkade bort mina tårar med mina finger toppar. Han kramade mig snabbt och gav mig  innan jag gick ut ur rummet. Jag gick fram till Nialls dörr och stannade. Jag kollade på den. Vad som än hände där inne, kommer jag hantera. Eller kommer jag? Jag knackade.
- Niall? Inget svar. Det var helt tyst där inne. Jag tog mitt öra snabbt mot dörren och jag hörde inte s mycket. Det enda jag hörde var något med 'i love you''. Jag backade några steg. Jag tog ett snabbt andetag och öppnade dörren. 
- Niall? Can you come? we ne-. Jag stannade upp. Dem två blonda huvudena var allt för nära. Niall satt på sängen och tjejen satt på honom. Hon hade sina med på varsin sida och satt i hans knä. Deras läppar möttes i en passionerad kyss. Hon drog hans hand ner till hennes ''område'' och stannade när dem fick syn på mig. Mina ögon var tårfyllda. Jag bara stod och skakade. Niall satt helt förvånad. Han måste skoja. Vad fan ser han förvånad ut för? Att han skulle komma undan med det här? Att jag stod här och kom på honom? Jag sprang ut ur rummet med tårarna rinnande ner för kinderna. Jag sprang till Zayn och kastade mig i hans famn. Jag hade ingen att gå till och jag visste Zayn var här för mig. Han kollade på mig förvånat.
- He.. kissed.. her. Försökte jag klämma fram mellan tårarna och snyftningarna. Jag såg i hans ögon att han blev förbannad. Han var inte lika lugn längre. Han satte mig på soffan och han försvann snabbt iväg. Jag vände mig bakåt och såg han gå in till Niall.
 
Zayns view

I could not let him do this to her. How could he? How could sweet little Niall do this to his dream girl? To his princess that we waited so long for. I could at the same time not be angry with him, I know he know that he doing a mistake. I hope atleast. Otherswise, he has hurted Fanny. That adoreble girl. I run right in to his room. Fanny had probably just run out from the room, without even closing it again. There they sat in his bed. Niall pushed the girl away and he looked sad. A bit angry.
- What is it, Niall? Come to me again. She had no idea what was going on. Probably Niall did. 
- Just go. I need to talk to Niall. They turned their looks at me. Niall turned his head and looked down in the floor  again and the girl just looked confused.
- Im sorry, but this is private stuff. She went out from the room and a minute later I heard a slam in the door. I guess the went. I walk totare Niall.
- WHAT ARE YOU DOING? He looked down at the floor and a tear went down his cheek. He had still not said anything.
- Answer me. I said. But not at vilent this time. A bit lower.
- I. don't know. He started crying. I grabbed him and we sat down at his bed.
- Just tell me what happend. He sobbed and dried this tears with his arm of his sweater.
- She came and said hello. I was suprised because as you know, we havent talked for a while. I stood in just underwear and she went to me and kissed me. I pushed her away and told her I can't do it. I took on some clothes and I was about to talk to her. But I didn't know where to start. Like, ''hey im sorry. i have met another girl that i love. I don't like you anymore or we can't talk. Sorry. Bye''. I wanted to be nice, but i didn't find any words. So she started talking to me like normally and I just sat there. Looked at her. Tried to come up what to say. From outa now where she sat on my lap and started to kissing me. I pushed her away first then she kissed me again. I started remembered when it was me and her and i couldn't stop kissing her. It just went away. Then Fanny came in to the room and I realised what I had done. He borrowed his face in his hands and started crying. I huged him from the side. Even if he is like my brother, i'm still mad at him. He did wrong.
- I have no idea what to do.
- Man, you have to fix this. 
- I know. What should I do, Zayn? He looked up at me with red eyes and wet cheeks.
- Talk to her. It is the only thing you can do.
- Do you think she will forgive me?
- I don't know. You have screwed things up. I have actully no idea, Niall. He took a deep breath and nodded. He went out of the room. I hope they going to fix this. That Niall will fix this. He had screwed up, he really has. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DRAAAAAAAAMAQUEEN!! MOHAHA, Jag älskar drama! Sååååå. Vad tycker ni? Är det bra? :D
Får väl se ifall Niall fixar det här och ifall Fanny förlåter han? Hm.. 
Jag skulle lägga upp detta igår, men internet segade IGEN i stugan. Och eftersom jag ska sova över med min bästis imorgon så kommer jag nog inte blogga. Så ett till inlägg kommer ikväll . PUSSSS 

Kommentarer
Heart Vickan

Sjukt bra ! ( som vanligt ) Neej vill ju läsa imon också :(

Svar: Tack! Jag har inte umgåtts med henne på ett tag men slänger in ett nu innan jag går och lägger mig. Lovar Inget, men kanske, kanske kommer ett imorgon kväll. :)
wmonedb.blogg.se

2012-07-29 @ 21:05:45
URL: http://victoriamikkola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0