Kapitel 24 You Make My Heart Race

Previous: 
- I would love that, Harry.Han sken genast upp i världens största leende.
- Tomorrow night? Jag log stort tillbaka till han och nickade. Jag lade tillbaka mig på hans bröstkorg och han höll om mig mjukt. Här kan jag ligga i evigheter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Fannys view

Idag hade jag, Niall och Zayn suttit och spelat video spel. Vi hade haft hur kul som helst. Det var längesen jag spelade tvspel och jag måste erkänna, jag var inte så dålig. Jag hade ju faktiskt vunnit över dem två gånger. Vi hade spelat något bil spel ett tag och sedan Super Mario 2. Det var skönt att umgås med killar ett tag. Jag säger inte att det är tråkigt att umgås med Felicia, verkligen inte. Jag tycker bara det är skönt att hänga lite med  killar. Spela tvspel och inte snacka tjej snack. 
 
Jag kom in i Nialls rum och där stod han i bara kalsonger dansade runt samtidigt han sjöng. Jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Hans hår var nyduschat, så det var helt blött. Han sprang runt och dansade och sjöng, han såg jätte rolig ut. 
- Nice moves. Han stannade upp och vände sig om. Han täckte snabbt om sig med armarna över hans överkropp och hans kinder färgades snart till rosen röda.
- You don't have to be emberessed. I'm going to live her for almost a week.. I guess I have to get use to it? Right? jag blinkade åt honom och små skrattade. 
- I know. It is still akward. Come on, I was dancing and singing full out in my underwear. Must had seen a little bit fun though.
- It did. That is why I can't hold myself for about to laughing. Jag log stort. Jag satte mig på hans sängkant och han tog bort armarna så han inte täckte längre. Han gick in i hans garderob och öppnade dörren. Han började gräva bland hans kläder och jag satt och tittade på. Jag ryktes upp av att det plingade på dörren. Ingen öppnade och det plingade några gånger till. Jag antar att jag får öppna. Jag gick upp mot dörren och öppnade den. 
Där utanför stod en tjej. Hon hade långt blondt hår som gick nedanför bröst
en. Hon hade lockat sitt hår och det låg helt perfekt. Hon hade blåa klara ögon som glittrade och stort vacker leende på läpparna. Jag kunde inget annat än att le tillbaka. Hon såg snäll ut. Undra vem det är bara.
- Hello. 
- Hi, is Niall here?
- Erhm.. Yes. He is in his room, but he is changing so you should maybe wait until he is coming out. Or should I get him? Jag öppnade dörren så hon kunde komma in och sedan stängde den.
- No, It is okey. I can go in to him. Hon log stort och gick rakt in till Nialls rum. Hon stängde dörren snabbt. Sen blev det tyst. Jag gick in till vardagsrummet där Zayn satt. Han satt och spelade video spel och han såg antagligen inte att jag kom. Jag satte mig ner brevid honom. Jag var fortfaranade förvånad över vem tjejen var. Hon hade liksom bara gått in till honom, trots att han bara stod i hans underkläder. Är dem bra vänner? Varför hade jag då aldrig sett henne förut? Varken på bilder eller läst någonstans.
- Zayn? Jag kollade upp från golvet till honom.
- Oh, I didn't see you where here. But, yeah? Han spelade fortfaranade video spel och verkade helt inne.
- There was this blond girl who just arrived. She asked if Niall was here and I tolded that he was changing clothes and that either i could get him or that she could wait until he cames out. But she just walked in to his room without even knocking. I don't want to be to curious. But are they like best friends? She just walked in but like, i have never seen here before. Zayn stannade upp. Hans blick såg förvirrad ut. 
- Ehm.. Yeah, best friends. Han bet sig i läppen och såg lite besviken ut på något sätt. Varför gjorde han det? Om han inte döljde något skulle han inte sett ut så. Varför bet han sig i läppen? Det gör han bara när han blir nervös. Det vet jag.
- Zayn.. Are laying to me? Han pausade spelet och lade ner kontrollen. Han lutade sig bak i soffan. Han mötte inte min blick ännu, han bara kollade ner i hans knä. Han var tyst en stund. Sedan öppnade han munnen.
- Fanny.. Han blev tyst igen. Döljde dem något för mig? Ljög Zayn för mig? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OJ OJ! VAD HÄNDER NUUUUUU?! Vad händer med Niall och Fanny? Och vad är det med den här blonda okända tjejen? och har Zayn ljugit för Fanny? Döljer han och Niall någonting för henne? Hmmm??? Det får ni veta ikväll eller imorgon. DUN DUN DUN!!

Kommentarer
Heart Vickan

IKVÄLL IKVÄLL IKVÄLL SNÄLLA :D de är typ kväll nu så snälla :D :D hehehe..

Svar: Jag ska försöka skriva det nu då. ÅH ÄLSKAR ATT DU ÄR SÅ EXCITED. :D
wmonedb.blogg.se

2012-07-28 @ 20:57:24
URL: http://victoriamikkola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0