Kapitel 2: You Make My Heart Race

Previous:
-You seem nervous, don't be. Jag kollade upp och Harry kollade in i mina ögon och vi log mot varandra.
- Paul said the same. But we haven't met you before so it's a little hard not to be nervous. Jag och Fanny skrattade och log mot killarna.
- You weren't in Stockholm when we were there the last time? Harry såg lite förvånad ut. Jag kollade ner i golvet och log lite snett.
- no, we could'nt manege to get there. Harry log lite mot mig och gick sakta fram åt mig och gav mig en kram.
- But you're here now and we're happy for it. So be happy and not nervous, babe. Harry släppte taget om mig och jag bara kollade in i hans ögon. Jag kunde drunka i dem i evigheter om det nu var så. Jag log ner mot golvet och tänkte på kramen han hade gett mig, Bara mig. Inte min kompis heller. Bara mig. Han hade viskat mig i örat. Han hade kallat mig Babe. BABE!!!! Jag kunde svimma nu. Men jag ber dig, Felicia. Gör det inte. Skäm inte ut dig. Snälla!
Liam avbröt mig i mina tankar. Han log stort.
- Do you have album with you so we can sign? Jag log mot han och började gräva i min väska. Jag tog upp albumet och gick fram med det. Liam skrev sin autograf först, sen Louis, Zayn, Niall och Harry sist. Han skrev också något på baksidan av skivan. Varför skrev han där och varför tog han så långt tid? Han gav mig albumet och flört blinkade mot mig. Jag bara stog där, tog emot albumet och stoppade ner det i väskan utan att ta mina ögon ifrån hans. Så. så. magisk. Som en alf. Efter att killarna hade signat Fannys album så skulle vi ta en gruppbild. Jag tog upp min Iphone och min systemkamera. Jag ville ha två bilder så jag kan ladda upp med mobilen på facebook och twitter direkt. Kamera bild ville jag ha för att få bättre ljus.
Jag och Fanny ställde oss på varsin sida. Harry stog och höll om mig på vänster och Liam på höger. Zayn stog jämte Liam och brevid Fanny. Hon hade Niall på sin andra sida också. Louis stod jämte Harry och höll hans hand. Larry Stylinson, klassik. Översöta är dem tillsammans. Jag log lite.
- A challenge. Do the ugliest face you can.. and I will.. do something for you. Jag skrattade och alla killarna nickade åt mig och varandra. Louis verkade glad för det iallafall.
- YES, I LOVE  DOING UGLY FACES!! Alla garvade åt han och sedan gjorde alla varsin ful min. Tillåmed jag och Fanny. Jag fick en bild på både kameran och mobilen.
Jag tog min mobil och hade fortfarande upp kameran och tog den spegelvänt så jag kunde se hur mitt hår såg ut. Harry kom smygandes bakom mig och vilade sin haka på min axel.
- SMILE! sa han innan han klickade på ''ta kort''knappen. Jag log som världens nörd och han pussade mig på kinden. Vi kollade båda på bilden efter och vi garvade ganska mycket.
- I can't believe that I smiled so much. I look like.. ye, i don't know. Something anyway! Jag garvade och han log mot mig.
- You look cute. Han flörtblinkade åt mig. Igen. Jag måste ju bara drömma. Jag kollade efter Fanny och såg att hon stod och garvade med dem andra killarna. Jag gick fram och pratade med dem lite och snart så bad Paul oss att gå ut eftersom det var många fans efter oss.
- Nice meeting you, girls. You were lovley! And the shirt is still awsome, Send me one? Han garvade åt mig.
- Ofcouse, Niall. Here's my twitter so you can follow me and i can get your adress. Jag skrev min twitter på en lapp och skrattade samtidigt jag gav han lappen. Han garvade åt mig och  vi kramade alla killarna innan vi gick ut.
- Look back at your album later. Viskade Harry när han kramade mig, jag kollade i hans ögon och nickade. Sedan gick vi ut och jag bara log hela vägen ut ur byggnaden.
- OMG, JAG SÅG HUR HARRY HÖLL PÅ MED DIG, DET GÅR BRA NU!! Fanny slog till mig lite på armen. Jag generade och log lite grann.
- Well, han sa att han hade skrivit något på baksidan av mitt album när han kramade mig. Jag tog upp albumet och kollade på baksidan. Oh herregud. Det stod det jag aldrig hade trott.
Previous:
-You seem nervous, don't be. Jag kollade upp och Harry kollade in i mina ögon och vi log mot varandra.
- Paul said the same. But we haven't met you before so it's a little hard not to be nervous. Jag och Fanny skrattade och log mot killarna.
- You weren't in Stockholm when we were there the last time? Harry såg lite förvånad ut. Jag kollade ner i golvet och log lite snett.
- no, we could'nt manege to get there. Harry log lite mot mig och gick sakta fram åt mig och gav mig en kram.
- But you're here now and we're happy for it. So be happy and not nervous, babe. Harry släppte taget om mig och jag bara kollade in i hans ögon. Jag kunde drunka i dem i evigheter om det nu var så. Jag log ner mot golvet och tänkte på kramen han hade gett mig, Bara mig. Inte min kompis heller. Bara mig. Han hade viskat mig i örat. Han hade kallat mig Babe. BABE!!!! Jag kunde svimma nu. Men jag ber dig, Felicia. Gör det inte. Skäm inte ut dig. Snälla!
Liam avbröt mig i mina tankar. Han log stort.
- Do you have album with you so we can sign? Jag log mot han och började gräva i min väska. Jag tog upp albumet och gick fram med det.
Liam skrev sin autograf först, sen Louis, Zayn, Niall och Harry sist. Han skrev också något på baksidan av skivan. Varför skrev han där och varför tog han så långt tid? Han gav mig albumet och flört blinkade mot mig. Jag bara stog där, tog emot albumet och stoppade ner det i väskan utan att ta mina ögon ifrån hans. Så. så. magisk. Som en alf.
Efter att killarna hade signat Fannys album så skulle vi ta en gruppbild. Jag tog upp min Iphone och min systemkamera. Jag ville ha två bilder så jag kan ladda upp med mobilen på facebook och twitter direkt. Kamera bild ville jag ha för att få bättre ljus.
Jag och Fanny ställde oss på varsin sida. Harry stog och höll om mig på vänster och Liam på höger. Zayn stog jämte Liam och brevid Fanny. Hon hade Niall på sin andra sida också. Louis stod jämte Harry och höll hans hand. Larry Stylinson, klassik. Översöta är dem tillsammans. Jag log lite.
- A challenge. Do the ugliest face you can.. and I will.. do something for you. Jag skrattade och alla killarna nickade åt mig och varandra. Louis verkade glad för det iallafall.
- YES, I LOVE  DOING UGLY FACES!! Alla garvade åt han och sedan gjorde alla varsin ful min. Tillåmed jag och Fanny. Jag fick en bild på både kameran och mobilen.
Jag tog min mobil och hade fortfarande upp kameran och tog den spegelvänt så jag kunde se hur mitt hår såg ut. Harry kom smygandes bakom mig och vilade sin haka på min axel.
- SMILE! sa han innan han klickade på ''ta kort''knappen. Jag log som världens nörd och han pussade mig på kinden. Vi kollade båda på bilden efter och vi garvade ganska mycket.
- I can't believe that I smiled so much. I look like.. ye, i don't know. Something anyway! Jag garvade och han log mot mig.
- You look cute. Han flörtblinkade åt mig. Igen. Jag måste ju bara drömma. Jag kollade efter Fanny och såg att hon stod och garvade med dem andra killarna. Jag gick fram och pratade med dem lite och snart så bad Paul oss att gå ut eftersom det var många fans efter oss.
- Nice meeting you, girls. You were lovley! And the shirt is still awsome, Send me one? Han garvade åt mig.
- Ofcouse, Niall. Here's my twitter so you can follow me and i can get your adress. Jag skrev min twitter på en lapp och skrattade samtidigt jag gav han lappen. Han garvade åt mig och  vi kramade alla killarna innan vi gick ut.
- Look back at your album later. Viskade Harry när han kramade mig, jag kollade i hans ögon och nickade. Sedan gick vi ut och jag bara log hela vägen ut ur byggnaden.
- OMG, JAG SÅG HUR HARRY HÖLL PÅ MED DIG, DET GÅR BRA NU!! Fanny slog till mig lite på armen. Jag generade och log lite grann.
- Well, han sa att han hade skrivit något på baksidan av mitt album när han kramade mig. Jag tog upp albumet och kollade på baksidan. Oh herregud. Det stod det jag aldrig hade trott.

Kommentarer
Heart Nathalie

Jättebra!

Snälla nästa del så fort som möjligt? :D



Det är säkert hans nummer, haha :)

2012-07-04 @ 14:26:01
Heart jossan :)

Hej där! Du skriver fettbra måste jag säga! Även fast det bara är 2 kapitel! Ska helt klart läsa vidare på den här! Är du sugen på länkbyte? :) <3

2012-07-04 @ 14:26:11
URL: http://1directionstoory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0