Kapitel 15 ''You Make My Heart Race''

Previous: 
Jag kände Harry satte sig bakom mig och när alla andra vänt sina blickar bort från oss, kysste han mig mjukt på halsen igen. Jag kände hur han närmade sig mitt öra och jag kände hans varma andetag.
- We can pick up that tonight.. Jag ryste i hela kroppen och jag ville bara kasta mig om honom kyssa han hårt. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Vi låste upp och öppnade dörren till killarnas ''crib''. Vi hade varit här en gång innan så vi visste redan hur det såg ut och vart allt låg. Dem hade bara tre sovrum så vi fick dela upp oss lite. Jag och Harry skulle sova i ett rum. De andra sa emot mig när jag hade erbjudit att jag och Fanny kunde sova med några av dem andra. Tydligen var jag och Harry tvungna att sova själva för att vi var ''officiella'' nu. Men jag gav mig inte. Det blev jag, Fanny, Niall and Harry i det stora rummet som hade två dubbelsängar. Jag behövde inte säga så mycket, jag tror dem andra också förstod att det var något mellan dem. Man såg ju hur dem kollade på varandra hela tiden hos Eleanor.
Zayn och Liam skulle sova i ett rum. Louis ville inte sova själv så han bönade och bad som en bebis på knä att han skulle få sova ihop med Liam och Zayn. Dem kunde inte hålla sig för garv eller för hans så kallade ''charm'' så dem lät han. 
 
Jag och Fanny hade pratat med hennes mormor och vi fick bekräftelse att sova borta över natten, hon förstod att vi ville umgås lite med killarna innan vi åker hem. Även om jag inte spenderat mycket tid med Lotta (Fannys mormor) dem senaste dagarna, gjorde vi det innan killarna kom hit. Hon är en jätte trevlig människa. Så omtänksam och skickar ut glädje till alla hon ser. Jag kommer faktiskt sakna henne när vi åker eftersom jag har faktiskt kommit bra överrens med henne också.
 
Jag och Fanny hade lämnat vårat väskor med lite kläder och sådant jag behöver för att vara här över natten, i rummet vi skulle sova i. Vi hade hämtat våra saker hos Lotta tidigare på dagen. 
Jag gick ner till köket där både Louis och Zayn satt och pratade. 
 
- Hey guys, whats up? Jag satte mig på stolen framför Zayn och jag log stort.
- We just talked about what we should do tonight. 
- aaaaah. We could buy some food and then play games and stuff? We have already wach movies. 
- That's a grat idea, Iza! Jag blev tyst. Jag kunde inte hålla mig. Liams uttryck när han sa det och.. hur han sa det. Jag började stor garva. IZA! Haha, vilken kille!
- Liam, Iza? Really? Jag satt fortfaranade och garvade men försökte lugna ner mig emellan orden jag ville få ut.
- I just thought it sounded cute! Liam log lite ner i marken. Efter en stund satt tillåmed Zayn och skrattade åt Liam. Liam kunde inte hålla sig länge till heller. En stund så satt vi alla och skrattade ihop. Det var en härlig känsla.
Jag skrattade fortfarande och jag ställde mig upp och påvägen ut till hallen slog jag till han lite löst på armen.
- Yeah, cute, Liam. Reeeeeally adoreble. Fanny skrattade så hon grät. Jag vet inte om det var åt mig eller åt Liam. Men hon skrattade iallafall, så jag var inte ensam.
 
Vi hade bestämt att ta med mat från Teri Chicken. Det är en restaurang där det bara är kyckling. Inget kött eller något annat, bara massa kycklig. Jag älskar den restaurangen och var enormt sugen på kyckling vingar. Vi köpte två stora bunkar med kyckling vingar och fick med två stora Cola:or också.
När vi var precis utanför dörren och skulle gå in fick jag något i huvudet. Jag vände mig om för att se vem som kastat det som jag fick i huvudet. Jag såg tre tjejer precis över vägen som inte såg så glada ut. Dem började sakta röra på sig.. åt, vilket jag tycker, är helt fel håll. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har enormt tråkigt ikväll och vill få bort mina tankar från all skit just nu. Så jag kommer vara snäll mot er och ger er två kapitel ikväll!! Jag kommer strax med ett till..
Det finns en andledning till.. det är att slutet på detta kapitlet är så spännande, så vill fortsätta, hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0