Kapitel 21 You Make My Heart Race

Previous: Vi låg nu alla på gräset, helt utmattade och bara låg och kollade upp mot himlen. Det var härligt. Tillbaka på fotbolls planen, hemma i Karlstad. Med mina allra bästavänner. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Niall's view

The last week we had been in the studio in London and recording. We just started recording at our second album and it all going great. We had a lot of fun and I really think this album will be smashing. We had write the most of the songs by ourselfs, so it's really our feeling. Like, we'll agree about the songs that they feel good. They feel like it's us. I really can't wait to get out at tour again, see all the fans and sing on the stage. See all the beutiful signs that all the fans had put down their time on. Singing for them in all these big arenas and talk to them.
But I'll miss her.. Fanny. Really, really much. I'm really in to this girl, i don't want to mess this up. I don't either want her to stop liking me because of the tours. If the even like me. I mean, i guess she does.. She kissed me at the hospital. Maybe I will get the chance to meet her before the tour? It's like 2 months before we leave, so i guess we will get to see them again. Harry and Iza is in a official relationship now, they will have to meet eachother. When Iza is coming, she can bring Fanny with her. I really hope so. 
 
- Guys, can't we ask Iza and Fanny to come to London? I want to meet them before we go out on tour and all that. 
All the lads looked up at me quickly. They had all been down in their phones, but now their eyes was on me. I looked at them and smiled carefully. I got all red in my face. I know that they probably know why i wanted to get them here.
They all smiled at me. Good, hope they don't ask all this questions now. Then it'll be really imberresing.
 
- Sure, That's a great idea! Why not? Liam smiled big. I know he had get along really well with the girl, so had Zayn and Lou to. They were like our best friends now, except eachother. Somehow it's was nice to have some girl friends around. You know, girl advice and just have a girls opinion. It's not that I don't like when the boys helping me, ofcours I do. I'ts just nice to have some friend who are girls. 
 
I smiled big at them and Harry picked up his phone. He did a chest that he would call them and we all nodded.
 
Felicias view

Jag och Hannes satt och skrattade molnen på himlen. Vi inbilade oss saker som molnen såg ut som, och tro mig. Vi har en vild fantasi. Jag vaknade upp ur våra tankar av att min mobil surrade i fickan. Jag tog upp den och kollade vem som ringde. Jag vet att det ringde, eftersom det surrar alltid så när någon ringer. Jag fick ett stort leende på läpparna. Det var Harry. Jag hade inte pratat i telefon med honom på två dagar. Vi hade pratat annars varje kväll. Men dem hade haft så mycket att göra dem sista dagarna så vi hade bara sms:at. Han hade berättat att han ofta hade kommit hem och somnat direkt. Dem hade långa dagar i studion. Jag förstod honom, han behövde sömn. Jag klandrade inte honom, inte alls.
 
- Hey babe. Jag log stort. Jag blev glad att jag äntligen skulle få höra hans röst igen.
- Hey my princess, how are you? Jag blev helt varm av hans lugna röst. Inget kunde få mig så lugn, som hans röst. Och att han kallar mig hans prinsessa.. 
- I'm doing perfect now when you calling. What about you? 
- Same here. Jag hörde han skratta till lite. Hans underbara skratt.
- Good. Whats on your mind honey? Jag satte mig upp på gräset så det skulle vara lättare att prata.
- We just thought thought that we miss you and we really want to see you soon. Would you like to come to London soon? Maybe to the weekend? Jag log ännu större.
- Ofcours we will! But what day is it today? 
- It's wednesday, babe. Jag kunde höra hur hans skratta till lite åt mig i andra luren. Jag har verkligen haft dålig koll på dagarna nu det sista. Det har ju ändå varit sommarlov, då behöver man inte ha koll på dagarna.
- Oh, already? Wow. I'm out with Hannes and the guys now but we can talk to our parents when we come home. Alright?
- Oh.. Yeah. That's good. Jag hörde genast hur han lät lite besviken i rösten. Han får inte tro att jag är mer än vän med Hannes och killarna. Verkligen inte.
- Hey, babe. They're just friend. They have been my bestfriends for years now. Trust me.
- Okey then. Han blev genast gladare. Jag skrattade lite åt honom. Gulligt att han är lite avis ändå.
- But promise to call me when you have talk to your parents?
- I promise. I will call you tonight.
- Great! Talk to you then. I love you! Mitt hjärta stannade. Jag vet inte varför, men jag blev helt varm inombords när han sa att han älskade mig. Visst, han hade gjort det de dagarna vi hade pratat innan med. Men nu, jag vet inte. Det kändes bara annorlunda. På ett bra sätt.
- Iza? Are you there? Just det, jag pratade fortfarande med honom. Klumpigt.
- Oh, sorry. I just.. got all to me when you said 'i love you'. Jag kände hur mina kinder blev lite röda. Jag generade nog för Hannes och de andra började le stort mot mig. 
- You are so adoreble. I have told you it before also? Han skrattade lite åt mig.
- I know, I just... I love you to. Jag log stort med tanken på att jag snart skulle få träffa han igen. Om nu mamma går med på det.
- And I love you, really much. But I got to hang up now, talk to you tonight babe! Han lade på innan jag ens hann säga hejdå.
Fanny log stort mot mig när jag hade lagt ner mobilen.
- Harry eller? Jag nickade glatt mot henne.
- Dom vill att vi ska komma till dem i London i helgen. Hon log nu ännu större och snart låg hon på mig och kramade om mig. Hon skulle ju få träffa Niall snart. Gull unge. 

Kommentarer
Heart Alva Svensson

Hej, asså jag älskar din novell! Den är bara såå bra! :D alltid när jag har läst klart ett kapitel längtar jag till nästa.

Kramar Alva :D <3

Svar: Tack såååååååå mycket Alva!! :D VAD GLAD JAG BLIR :D <3
wmonedb.blogg.se

2012-07-24 @ 21:05:32
URL: http://mylifeinawebsite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0