BELIEVE TOUR TICKETS!

Inte för att det handlar om One Direction. MEN HERREGUD ASSÅ!!!! Jag måste dela min kärlek och glädje någonstans, så gör det här till er kära människor. JAG HAR KÖPT JUSTIN BIEBER BELIEVE TOUR BILJETTER!!!!!!! JAG HAR VÄNTAT PÅ DET HÄR I FYRA ÅR! JAG STOD SERIÖST I KÖ FRÅN 6 IMORSes. damn asså!!
Nu är det äntligen våran tur. Justin visste inte ens om att han hade fans i Sverige på My World turnén men nu vet han. Nu är det våran tur förfasen!
22 APRIL 2013 I GLOBEN KOMMER BLI VÄRLDENS BÄSTA DAG. Förevigt. Jag hade planerat att köpa biljetter på Golden Circle. Det är stå platser på golvet, men jag fick på B25. Första raden. Det är precis ovanför A läktaren som är närmast scenen. Plus att INGEN kan sitta framför oss eller täcka oss. DET ÄR AWSOME!!! JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!! ELLER JA NÄSTAN. Nu är det bara att träffa och se One Direction så är mitt liv fullbordat för lifetime.
Btw, nästa kapitel kommer snart. Hoppas ni haft en bra morgon älskade ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0