Kapitel 37 You Make My Heart Race

Previous: 
*Did you have fun yesterday, loverbirds? ;)* Fanny hade skrivit. Typiskt henne att retas sådär.
*Hm.. Ja, eller.. det var rätt kul att göra det..* Teasade jag henne som svar. Jag skickade snabbt iväg. Lika snabbt fick jag ett svar.
*GJORDE NI DET?! OMG, Grattis babe!! Du har förlorat din oskuld, we gotta party!!!* Jag skrattade till och skakade på huvudet. En till typisk grej för henne. Hon ska festa om allt. Festnisse.
*Knas. Vi ska inte festa om det! Och var tyst, jag tror inte Harry berättat för killarna än. SSSH!!!* Jag lade ifrån mobilen och gick ut till Harry. Vi tog på oss våra skor och gick iväg till affären. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 


Harry hade visat mig en affär där nästan inga fans befann sig. En närbutik som ingen visste om helt enkelt. Vi gick in hand i hand i affären och tog en korg vid ingången.
 
''We should defently buy a fresh milk and cheese.'' Blinkade jag åt honom. Han bara himlade med ögonen och fnissade till.
''I agree on that one. What else do you want to breakfast?'' Han kollade runt i affären för att antagligen hitta något att köpa hem. Jag tänkte till.. Fräska frallor hade passat så bra nu! 
''What about freshly baked rolls?'' Log jag stort till honom. Jag har inte ätit nybakade frallor på hur länge som helst. Det är bara så gott, undra varför jag unvikit att äta det.
''That sounds great! Something else?'' Vi gick mot mejeri kylen.
''Hm..'' Jag tänkte till igen.
''Some juice maybe?'' Vi tog ut två mjölk paket, smör och en stor ost. Vi skyndade oss eftersom Paul och killarna skulle hämta oss om ungefär två timmar för att åka på en intervju. Fanny skulle självklart med också, hon har jag inte glömt. Hon åkte då med Niall. Jag var väldigt nervös inför intervjuen eftersom den sändes på Tv:n. Tänk om dem vill prata med oss? Vad ska vi säga? Och tänk om dem märker något med Fanny och Niall? Nej, det hoppas jag inte. Dem har inte gått ut med någonting än, jag vet knappt hur det är mellan dem just nu. Det kan ha hänt en massa medans vi varit borta från dem i nästan 2 dagar, utan att hon sagt något. Oroa dig inte Iza.
 
''Hey guys!'' Hälsade jag på alla när vi klev in i den stora, svarta bussen. Dem hälsade glatt tillbaka och sen var vi påväg till studion där intervjuen skulle filmas.
''What will you say if they ask about Fanny?'' Viskade jag till Niall som satt precis brevid mig. Han vände sig emot mig och fick en bekymrad blick.
''I don't know. I want to tell the whole world that I love her, but she has to be ready.. I guess I just say that we are friends..'' Han bet sig i läppen nervöst och kollade ner i marken. Dem andra satt och pratade i något annat ämne och var helt borta från oss. Jag tog in han i en varm kram från sidan och viskade att det skulle han lösa. Det är ändå Niall, han klarar det. 
Bilen stannade och vi gick in i studion. Killarna blev indragna till 'scenen' och vi stod på sidan och såg samtidigt dem blev intervjuade. Det var som ett litet vardagsrum. Killarna satt i en soffa och intevjuaren i en fåtölj brevid. Det stod ett bord framför dem med fem glas vatten och några byrår bakom dem och runt omkring. Väldigt mysigt.
 
Dem pratade först om deras album och lite allt möjligt. Ifall Niall saknade sin familj och någon grej som Liam hade på sin rygg eller rumpa. Vad jag fattade det som iallafall, jag såg bara att han ställde sig bakomvänt mot kvinnan. sedan kom dem in på det jag hoppades dem inte skulle. Förhållanden. Kärlek. Men det är ju klart, dem är en av världens mest attraktiva killar, klart vill alla veta om dem är lediga eller inte.
 
''Liam, we can start with you.. Are you single?'' 
''Yes, I'm single.'' log han stolt. Hon nickade och log som svar. Hon tittade mot Louis och Zayn. 
''As you all know, I got Eleanor.'' Log han glatt och jag log för mig själv. Dem är lyckliga att ha varandra, dem är helt underbara människor båda två. Jag är dessutom lycklig att få känna dem.
''I'm single, girls.'' Blinkade Zayn in i kameran och alla i publiken jublade stort. Han skrattade glatt som svar. Hon vände sedan sin blick mot Niall. Han tog ett djupt andetag.
''I'm single. But..'' Började han. Alla vände sina förfrågandes blickar mot honom. Han log stort.
''It dosen't mean i'm free.'' Log han ännu större. Han kollade snabbt mot mig och Fanny. Hon log ett stort leende samtidigt hennes kinder ändrade färg, till rosa. Hon bet sig i läppen och kollade lite snabbt i marken. 
''What do you mean? You have something going with someone?''
''All I can say is that I'm in love with a really wonderful girl.'' Han log stort med blicken mot Fanny igen. Intervjuaren märkte vad Niall hade sin blick och hon log stort.
''Do you want bring her out?'' Han vände snabbt blicken och kollade osäkert mot dem andra killarna. Dem log svagt mot honom som svar. Jag tror ingen vet vad han skulle svara. Han vände blicken mot oss igen. Fanny log stort mot mig och sedan nickade glatt mot killarna. Han log stort, jag har aldrig sett han leé såhär mycket innan. 
Fanny gick säkert ut på scenen till dem andra. Jag stod kvar nervöst och hoppades att allt skulle gå bra.
Niall klappade på sitt knä och satte ner henne sakta i hans knä.
''Hello.'' Log intervjuaren stort när hon vände blicken mot Fanny.
''Hi.'' Log hon tillbaka.
''Had you any idea that he had a crush on you?'' Fanny kollde back på Niall och log stort.
''Yes, and actully... I'm in love with him also.'' Alla jublade och klappade i publiken. Dem verkade ta det ganska bra, vilket lättnad. 
''WOW! You are? You are a couple then?'' Niall log mjukt.
''Not really, we actully want to take it easy for this moment. Atleast everybody knows she is just mine now.'' Alla ''aaaw'':ade i publiken och till och med jag. Vilka gullegrisar! 
Intervjuaren log stort och vände sin blick mot Harry.
''Well, you aren't single, are you? We have seen your twitter and apperantly you and Iza is a couple, right?'' Blinkade hon mot honom. Han log stort ända upp till öronen nästan.
''Yes, and I'm very happy with her.'' Ännu en gång aww:ade alla i rummet. Jag log stort och mina kinder blev lite smått röda. Jag har svårt att ta komplimanger, iallafall från någon jag verkligen gillar. Som Harry, tillochmed älskar.
''She is her right?'' Han nickade och log stort när han mötte min blick.
''Well, bring her out also?'' Jag nickade mot Harry med ett stort leendé på mitt ansikte. Jag lyfte upp klacken och gick ut på scenen. Några fans började klappa och tjoa. Jag satte mig på Harrys ena ben och han tog armen runt mig.
''Wow, already fans I see?'' Hon log mot mig och nickade faschinerat mot publiken.
''I'm just glad that they took it well and that they like me.'' Jag log stort mot alla och jag var just nu, väldigt, väldigt lycklig.
''It seems that they did atleast. How long have you been together now?'' 
''Almost 2 months i think. Isn't it?'' Jag log mot Harry och han log stort och nickade.
''Well, It was really nice to meet you both, girls. And you to guys, Hope you felt the same and we hope we will see more of you soon. Thank you so much for coming.'' Hon ställde sig upp och kramade om alla. Hon bad tillochmed om en kram från mig och Fanny. Hon var så snäll och så glad. Vi gick ut alla från studion och sedan in i bilen påväg hem igen.
''That went well didn't it?'' Log Liam stort. Alla nickade och log mot varandra. Vi var alla glada att det hade löst sig, det gick faktiskt väldigt bra håller jag med om. Nu ska vi hem och packa. Jag måste hem till skolan igen. Det här kommer inte bli roligt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yep I KNOW. Jag har tänkt att Lou ska vara tillsammans med Eleanor, iallafall änsålänge. Mohahah.. Men Liam och Zayn ska vara singlar för jag har planer för dem! Maaaaassaaaa!! Hänger ni med? Gött! :) 
ÄÄÄLSKAR ER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0