Kapitel 34 You Make My Heart Race

Previous: 
''Look, a falling star. Wish something.'' Sa jag när jag såg stjärnan snabbt falla ner snett över den svarta himlen.
''I don't need to. I already got everything I wished for.''
''Really? Like what?'' Jag fortsatte kolla upp samtidigt jag lystnade på när han pratade med mig.
''I got my wishes about singing for the whole world. And I even got to share my dream with my four best friends. Then I got my wish to be reality about founding my special lady.''
''I hope that special lady is me..? Or do you got somebody else?'' Jag försökte låta förvånad på det sista. För att få lite, du vet effekt.
''Ofcours it's you, silly.'' Svarade han fnissandes. Jag omfamnade honom samtidigt jag låg kvar på hans bröstkorg och slöt mina ögon. Innan jag visste ordet av, hade jag somnat. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag vaknade av Harry pratade med någon i telefonen. Jag öppnade ögonen sakta och kollade runt. Vi var fortfarande kvar på blommängen. Vänta, så jag somnade här? Ups. Jag tog trött upp min mobil och skulle kolla tiden. 22:34. Är den så mycket redan?! Jag måste berätta för Harry att vi måste hem. Jag satte mig upp från hans bröstkorg och han vände sig till mig. Han pratade fortfarande i telefonen men han log gulligt åt mig. Jag log trött tillbaka. Jag hade precis sovit ett tag, även är jag trött. Jag har en förmåga att bli ännu segare och trött ju mer jag sover. Jag blir inte direkt piggare, mest tröttare. 
''Sure, man. I will call you when we get home. Bye.'' Harry lade på suckade han tyst mot mig.
''What is wrong?'' Jag kollade förvånat på honom. Vad har hänt nu? 
''Louis called. They had talked to Paul and we got interviews tomorrow. Not just one, we got three.'' Han suckade igen och log snett mot mig. 
''Three? Wow, that is a lot at one day.'' Han nickade ledsamt.
''But It is okey, because we are going home tomorrow anyway. We can go early if you are going in the interviews.'' Jag log ett försökande glatt leende mot han. Egentligen ville jag bara ha en till hel dag med honom innan jag åker hem. För att kunna få ett riktigt hejdå om vi inte ses på ett dag. Harry är med i ett av världens störta pojkband, jag antar att man får ta sånt här som flickvänn till honom. Jag är väldigt stolt över honom och vill inte vara ivägen. Han har sin karriär att tänka på, inte bara mig.
''No, defently not! I want to be able to say good bye. You can't just leave me like that.'' Jag kollade frågandes på han.
''So. What should we do? You can't unboke the interviews?''
''I know.. But you and Fanny can come with us!'' Han sken upp i ett stort leende. Han såg så stolt ut som kom med, vad han tyckte, en suverän ideé.
''I don't know, Harry...  Fanny and Niall haven't told anyone about them and the other side I don't know if either me or she is ready for all the fans.''
''Babe, It will be alright. There is a lot of fans who have told me they dying to meet you. They are really happy for you and me. And the other side if Niall and Fanny don't want to get official yet, they don't have to. Right? Please? I really want to show them you. I want to show them my girl.'' Hans kinder sakta ändrade till röda. Vad underbar han är! Han sa att han ville visa fansen hans tjej. ''my girl''. Jag kramade om honom och gosade in mitt ansikte i hans axel.
''I love you.'' mumlade jag i hans öra. Jag kunde inte låta bli att lee. Mina läppar satt fast som ett leendé.
''Is that a yes?'' Jag avslutade kramen och mötte hans blick. Jag log stort.
''We still have to talk to the others, but for me it's a yes.'' Han log tillbaka och böjde sig fram för att kyssa mig. Jag kysste tillbaka hans mjuka, goda läppar. Dem smakar nästan jordgubb. Jag som älskar jordgubb.
''Harry, we have to get home. It's late.'' Han nickade och ställde sig upp. Han sträckte sin hand mot mig, för att jag skulle ta tag i den. Jag tog tag i hans hand och ställde mig upp. Tillsammans gick vi i mörkret tillbaka till bilen. Det var mörkt i skogen och det hördes konstiga ljud från alla olika håll. Jag är svag för mörker i skogen, jag har aldrig riktigt gillat det. Jag har alltid haft en obehaglig känsla om skogen på kvällen. Det kom ett konstigt ljud från busken jämte mig och jag tryckte mig närme Harry. Jag kramade om hans arm och nästan nypte honom.
''Aouch! What are you doing?'' Han stannade och vände sin blick mot mig.
''It is something in those bushes. I heard it.'' Jag kollade på han med förskräckta ögon och nervöst pekade på busken därifrån ljudet kom.
''It is probably nothing. Maybe just a squriell.'' 
''A squriell? It didn't sound like that, Harry!'' Jag drog med han och började gå vidare mot bilen i en snabbare fart. 
''Baby, baby! Take it easy! I'm here for you.'' Som om det skulle hjälpa ifall någon skulle försöka mörda oss?
''Like that would help if someone will try kill us both.'' Jag hörde ett skratt strax bakom mig. Där stod Harry och skrattade åt mig.
''It is not funny, dude!'' 
''Duuuuude, it is.'' Sa han med försök att kväva sitt skratt. Vi var framme vid bilen och jag ställde mig vid motorhuven och väntade på att han skulle låsa upp. Istället för att låsa upp bilen gick han fram till mig. Han ställde sig framför mig och tog ett tag om min midja.
''sorry, baby. you're so adoreble when you are scared. And believe me, I won't let anyone hurt you.'' Jag hann inte ens öppna munnen för att svara, innan han tryckte sina läppar mot mina. Jag pressade hans kropp emot min och virade mina armar runt hans nace. Han tog ett hårdare grepp om min midja och tryckte mig ännu närmre. Jag kan inte vara arg på honom. Jag är för galen i honom. Jag kände hur bubblorna översvämmade inom mig. Jag fortsatte att kyssa honom, men nu mer passionerat. Jag lirade ena mitt ben runt hans ben. Han avslutade kyssen och vi båda försökta fånga tillbaka andningen.
''Im crazy about you, Iza. We had kissed like this serval time now. If you think it's still to early I get it, I just... Im ready whenever you are ready. Im really crazy about you, babe.'' Fick han ur sig flåsandes. Jag bet mig i läppen och lutade mig mot honom
''Im crazy about you to. If you want to.. I want to.'' Jag bet mig igen i läppen. På något sätt var jag nervös. Han svarade med ett stort leende. Han tog min hand och gick till bilen. Han öppnade min dörr och sen satte sig på sin sida. När vi kommer tillbaka, då gäller det.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hihihihihi, jag.. älskar passionerade scener! Speciellt med Harry. Haha, jag är galen i honom. Så... nu får ni se mycket kärleks scener. Mohaha, excited? ;) 

Kommentarer
Heart Emma

Excited ;)xx

2012-08-22 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0