Kapitel 30 You Make My Heart Race

Previous: - It's not crazy at all. I love you so much. I'm so glad you forgived me. I couldn't be a second without you. Jag svarade med ett stort leende. Jag kramade om honom hårt. Äntligen var jag i hans famn igen. Jag kände hans kroppsvärme sprida sig vidare till min kropp. Jag vill inte släppa honom. Det är här jag vill vara. I Nialls famn. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Vi satt i vardagsrummet med hela gänget. Zayn var strax efter mig in till Niall. Louis och Liam hade kommit strax efter vi hade berättat för alla att allt var lugnt. Äntligen var allt som det ska vara. Även om jag varit ''borta'' bara någon dag, så har det känns som en evighet. Jag känner mig alltid så trygg när vi alla är tillsammans. Alla problem bara blåser bort. Jag fick ett stort leende på mina läppar. Jag märkte inte att jag satt och log som en idiot förrens jag fick alla blickar på mig. 
- Why are you smiling like a idiot? Louis satt och småskrattade åt mig. Jag håller med honom. Jag måste ha sett ut som en idiot när jag satt där och log för ingen andlening.
- Nothing..  Skrattade jag fram lågt.
- Nothing? You got to have a reason to sit and smile like that, don't you? Jag kollade runt på alla. Alla satt och kollade på mig med stora leenden. Som om dem håller sig för skratt.
- No, I don't. I just like to smile. Svarade jag skämtsamt och blinkade mot Louis. Han kollade på mig med en dödsblick. 
- You are wierd.
- And that comes from the guy who sit and pour salt in his hat. Jag hörde att Niall brast ut i skratt. Dem andra hängde på. 
- I'm actully at her side now, Boobear. Zayn lade sin arm runt mig på skoj. Lou satte sina armar i kors och försökte verka sur. Jag log stolt och blinkade mot honom igen. Han räckte bara ut tungan och dödsblickade mig. Niall fick syn på Zayn's arm runt mig. Han satte sina ögon rakt på honom och bara stirrade på honom. Han ville nog visa med blicken att han hade satt armen på fel tjej. Zayn fick syn på Niall's blick och tog snabbt bort armen.
- Chill, man. I won't take your girl. Niall log stort mot mig. Han tog sin arm och satte den runt min höft. På så sätt drog han mig närmare honom. Jag gosade mig in mot hans bröstkorg och fick ett litet leende på mina läppar.
- Hey loverbirds, are we going to pick a movie or what? Jag vände mig ner till golvet och fick se Louis fortfarande kolla på mig med hans dödsblick.
- Why? Are you jealous because I cuddle with someone are you aren't? Jag pratade med en röst som jag alltid pratar med till småbarn. Louis är trotsallt liten fortfarande. Eller egentligen är han äldre än alla, men.. han beter sig om ett barn. Så han är vårat barn.
- No, I got Harry. Han svarade med en kaxig röst och ställde sig upp. Han gick emot Harry men han stoppade honom.
- Boobear, I'm sorry. But.. I love someone else. Harry pekade på Felicia och blinkade åt henne. Han vände sin blick tillbaka mot Louis. Han lipade emot honom och satte sig på golvet.
- Not so cocky anymore right? Han gav mig en dödsblick, åter igen. Jag brast ut i skratt. Liam höll plötsligt upp en film framför oss. Det var Toy Story 3. Typiskt, Liam.
- Liaaaaaam, we see that movie all the time, can't we pick another one? Niall gnällde brevid mig. Liam gjorde en ledsen min och satte sig ner igen. Jag fick syn på en film i hyllan. Jag kramlade mig ur Nialls famn och gick fram till filmerna. Jag plockade fram The Hunger Games. 
- What about this one? Jag sken upp i stort leende. Alla nickade och Harry bara kollade förvånat på mig.
- Isn't that one just about food? Alla började skratta åt hans kommentar. Jag skakade på huvudet samtidigt jag småskrattade.
- I thought the same before I saw it to.. But no, not really. Jag hade faktiskt trott det innan med. Lite konstigt, men den heter ju 'The Hunger Games'? Det är klart man tror den handlar om mat. Eller det gör den, men inte bara. Fast inte riktigt. 
 
Filmen hade slutat och jag torkade bort några tårar som rann nerför mina kinder. Jag försökte göra det i smyg så ingen såg. Niall vände sig mot mig och fick syn på mig.
- Babe, are you crying?
- The end is so romantic. Snyftade jag fram och torkade bort tårarna. Han små skrattade åt mig och log stort. Han kramade om mig innan vi ställde oss upp. Det var sent och alla skulle åka hem till sina lägenheter. Jag kramade om Felicia och killarna. Om jag ska vara ärlig, kommer jag sakna henne inatt. Jag är så van att sova med henne på min sida. Dessutom har jag inte varit nära henne på ett tag, det kommer bli ledsamt. Jag kramade henne länge och efter ett tag drog hon sig ur mitt grepp.
- Man, take it easy! Vi ses imorgon, eller hur? Jag log stort och nickade. Jag ska alltid överdriva med kramar. Men jag gillar att krama henne. Hon är så gosig. Jag kallar alltid henne för min nallebjörn.
 
- Goodnight, Zayn! Ropade jag in till hans rum innan jag och Niall gick in till hans. Jag fick inget svar. Jag antog att han redan har somnat. Han somnar tydligen väldigt snabbt. 
Jag lade mig i sängen brevid Niall och han lade sig arm runt mig. Jag ryste i hela kroppen. Hans beröring får mig att rysa. På ett bra sätt. Jag log stort och tittade upp i hans ögon. Han tog sin hand och smekte min kind. Jag kysste han mjukt på läpparna. Han log stort och jag log tillbaka. Jag lade mitt huvud mot hans bröst. Jag kunde höra hans bröstkort åka upp och ner. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nej, jag ska inte avsluta den ännu. Jag har bara lite hemliga planer. Ni får se hur allt går. hihi, jag gillar att vara hemlighetsfull. :')
Tack för allt fint support dessutom. ni är för söööööta!! 

Kommentarer
Heart Anonym

Lika bra som förra !!! :) xx

2012-08-08 @ 00:18:56
Heart Anonym

Jätte bra!!! Har precis läst klart alla kapitel, jätte bra!

2012-08-11 @ 22:41:02
Heart Anonym

Jätte bra!!! Har precis läst klart alla kapitel, jätte bra!

2012-08-11 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Allting förändrats när han lämnar hemstaden för att uppfylla sina drömmar. Han gav henne ett löfte som innebar meningar han inte kunde hålla. Han gav löften om att han aldrig skulle glömma henne eller sluta älska henne. Jess, hennes bästavän som räddade henne från att gå under totalt, gjorde allting till det normala. Hon gick vidare och kunde gå upp ur sängen. Är allting verkligen helt normalt? Är allting verkligen som ingenting hänt?




RSS 2.0